tothom tenim alguna afició més enllà de sortir amb els amics i fer petar la xerrada amb la gent que  coneixem. Segur que tots tenim aquella diferència, aquella afició que ens ocupa molt  temps del que tenim . A mi em passa amb l'equitació, el qual m'ocupa tot el temps que vull i encara més.


Montar a cavall és un esports que molta gent practica. De fet montar a cavall és un dels esports que practica mes gent.
Tornan a l'equitació  es un esport que es car pero es molt bonic i entretingut de practicar, per aixo ja molta gent que cada cop mes  el practica i que te cavalls.

normalment la gent que entra en el mon del cavall s'agrupen en associacions i fan coses junts es un mon molt bonic.

29 de gen. 2010 Posted in | | 4 Comments »

One Responses to "l'equitacio!"

  1. Núria says:

    Hola vanesa! M'encanta el hobbie que has elegit. A mi també m'agraden molt els caballs. Espero que algún dia pugui fer equitació :)
    la meva raça preferida es la Friesian Stallion, i la teva?

    Seguire d'aprop el teu blog ^^

  1. vane_13 says:

    hola
    si els friesians son preciosos jaja
    a mi m'agraden tots els cavalls jaja
    petons i merci

  1. Nerea says:

    Vanessa wapaaa mancante la foto que has posat t'ha quedat molt bé :) muaaaaaaa

  1. deea says:

    es bastant interesant el bloc i tens bastantes coses al blog

Write a comment